REBRANDING SPOLEČNOSTI A NOVÉ SLÍNKOVÉ SILO JSME PŘEDSTAVILI NA UNIKÁTNÍ AKCI
Rebranding společnosti se neděje každý rok, proto jsme při této příležitosti uspořádali akce pro zaměstnance, obchodní partnery, stakeholdery a podporovatele. Zaměstnanecká oslava se konala 17. 5. a následovala akce pro obchodní partnery 18. 5. Hlavním sdělením obou dnů bylo „Lafarge Cement se mění na Holcim Česko“.
Nově postavené slínkové silo nám poskytlo unikátní prostor pro tuto speciální událost. Návštěvníci ocenili volbu prostoru, protože se jednalo o nevšední a neopakovatelný zážitek.
Již při příjezdu k branám společnosti na návštěvníky čekaly mikrobusy, které je zavezly přímo ke stavbě sila. Po zeleném koberci a následně po schůdkách hosté postupně vcházeli do útrob sila, kde je přivítalo unikátní osvětlení vnitřních prostor včetně střechy sila. Akci zahájil moderátor rozhovorem s Vratislavem Kawikem, projektovým manažerem zodpovědným za stavbu sila, který celou stavbu představil. Následovalo akrobatické vystoupení a projev generálního ředitele Miroslava Kratochvíla a zástupce klastru Bertholda Krena Holcim z Rakouska. Na rozměrné stěny se promítaly efektní 360° vizualizace proměny sila, ale také videa k rebrandingu, doprovázené hudbou. Třešničkou na dortu bylo vystoupení houslistek Femme 2 Fatale.
Společnost je již 125 let silným a důvěryhodným partnerem v regionu, proto jsme rádi, že jsme změnu naší identity oslavili se zaměstnanci, obchodními partnery, stakeholdery a dalšími hosty.