Volné pracovní pozice
Holcim Česko je členem skupiny Holcim, světové jedničky v inovativních a udržitelných stavebních řešeních. Naší vizí je stát se společností s nulovým dopadem na životní prostředí. Chceme v souladu s principy udržitelného rozvoje dodávat nízkouhlíkové produkty a řešení.
Hledáme kolegu/yni na pozici:
Daňový/á specialista/ka
Hlavní zodpovědnosti a činnosti:
- Daňová dokumentace a reporty
- Strategie daňové optimalizace a příprava finančních reportů a dokumentací pro interní a externí účely
- Spolupráce s externím daňovým poradcem
- Práce s ERP systémy a softwary pro zpracování dat
- Podílení se na správě pozemků společnosti
- Sledování a interpretace daňové legislativy
- Daňové audity a spolupráce s externími auditory
- Analýza daňového plánování
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ/ VŠ – ekonomického směru (účetnictví, daně)
- Angličtina – psaná, mluvená forma na úrovni středně pokročilé
- Zkušenost s ERP (SAP) a daň. software/ portály
- Praxe v oboru
Co vám můžeme nabídnout:
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Stabilní a silnou mezinárodní společnost
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Termín nástupu: dohodou
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com
Do týmu Geocycle hledáme Specialista využití zdrojů.
Co vás čeká
- Zabezpečení alternativních paliv a materiálů pro výrobu slínku v souladu s legislativními povinnostmi
- Navrhování, vedení, podílení se na implementaci rozvojových projektů a technických řešení pro příjem, skladování a dávkování alternativních paliv.
- Rozvíjení obchodních příležitostí a vedení obchodních případů v oblasti alternativních zdrojů od identifikace příležitosti po implementaci běžné obchodní spolupráce včetně příslušné administrace.
- Zajišťování komunikace a osvěty v oblasti cirkulární ekonomiky, propagace co-processingu jako optimálního způsobu využití odpadů
- Komunikace externí: komunikuje s obchodními partnery a podpůrnými organizacemi (odpadářskými firmami, původci odpadů, dopravci, zpracovateli odpadů/materiálů, laboratořemi, úřady).
- Komunikace interní: v rámci běžné obchodní agendy i projektů komunikuje se všemi zainteresovanými odděleními (zej. HSE, Výroba, Kvalita, Proces) a to jak v rámci cementárny tak i dalších úrovní organizace
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Vysokoškolské vzdělání (nejlépe technického / ekonomického / přírodovědného směru)
- Praxi na obdobné pozici
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka
- Dobrá orientace na trhu odpadů
- Znalost odpadářské legislativy výhodou
- Dobrá znalost práce na PC v MS Office (zej. Excel) a v SAPu
- Znalost projektového řízení výhodou
- Komunikační, argumentační a organizační dovednosti.
- Obchodně analytické schopnosti
Co vám můžeme nabídnout
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Stabilní a silnou mezinárodní společnost, která nabízí spoustu příležitostí k rozvoji
- Smysluplnou práci, za kterou když se ohlédnete, uvidíte její výsledky
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, roční bonusy, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Termín nástupu: dohodou
Strukturovaný životopis zašlete na e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com
Hledáme kolegu/yni na pozici:
Specialista/ka komunikace
Hlavní zodpovědnosti a činnosti:
- Budete hlavním partnerem v komunikaci za společnost Holcim ČR
- Budete nastavovat, udržovat a rozvíjet vztahy a komunikaci s vládními i nevládními organizacemi, interními a externími klienty (media, klienti i naši zaměstnanci)
- Budete se starat o udržování vztahů s tiskem, o tvorbu obsahu a prezentaci společnosti v sociálních médiích (FB, IG, LinkedIn, intranet a externí webové stránky), na veletrzích či výstavách. Budete naší společnost zastupovat, společně s odd. marketingu na eventech.
- Vytváření firemních prezentací v anglickém a českém jazyce bude také součástí práce, včetně vytváření obsahu a komunikace tváří společnosti
- Ve spolupráci s oddělením marketingu budete organizovat firemní akce pro zákazníky i zaměstnance
- Ve spolupráci s Vaším nadřízeným (generálním ředitelem Holcim ČR) budete řídit a administrovat sponzoringové aktivity naší společnosti
- Společně s HR oddělením budete pracovat na tvorbě strategie a obsahu značky zaměstnavatele
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu
- Zkušenosti z oblasti PR a marketingu v mezinárodní společnosti
- Znalost mediálního prostředí a sociálních sítí
- Znalost anglického jazyka na výborné úrovni
- Proaktivita, tah na branku, drive, pozitivní energie a kreativita Vám pomohou k výbornému uchopení a k rozvoji pozice
- Bez vynikajících komunikačních a interpersonálních schopnosti to nepůjde
- Výborná znalost českého jazyka
- Schopnost vytvářet news eventy a story zajímavé pro media a rozvíjející brand společnosti
- Příjemné vystupování s citem pro posluchače
- Uživatelské znalosti práce s PC
- Řidičský průkaz skupiny B
Co vám můžeme nabídnout:
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Stabilní a silnou mezinárodní společnost
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Termín nástupu: dohodou
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com
Hledáme kolegu/yni na pozici:
Inženýr/ka kvality - Trainee
Hlavní zodpovědnosti a činnosti:
- Analýza dat a jejich statistické vyhodnocování
- Optimalizace kvalitativních parametrů a procesů
- Denní kontrola a vyhodnocování kvality během procesu výroby
- Spolupráce s vedoucím laboratoře při zavádění nových metod a přístrojů
- Spolupráce s ostatními útvary při řešení úkolů/projektů
- Spolupráce s externími partnery v technickém centru
- Návrhy na zlepšení kvality, na optimalizaci nákladů laboratoře
- Správa dokumentace systému IMS
- Interní audity IMS a inventury na základě požadavků interních koordinátorů
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Minimálně SŠ vzdělání (nejlépe chemického zaměření) VŠ výhodou
- Znalost anglického jazyka slovem i písmem
- Znalost práce v Excelu a v SAPu výhodou
- Zkušenosti s projektovým řízením výhodou
- Komunikační, organizační a analytické schopnosti
Co vám můžeme nabídnout:
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Stabilní a silnou mezinárodní společnost
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Termín nástupu: dohodou
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: lenka.holubova@holcim.com
Hledáme kolegu/yni na pozici:
Nákupčí
Hlavní zodpovědnosti a činnosti:
- Zajištění a objednávání materiálů, surovin a služeb za co nejvýhodnějších/optimálních podmínek
- Správa elektronické evidence a archivace nákupních smluv
- Vyhledávání a hodnocení nových dodavatelů, včetně sjednávání smluvních podmínek a cen v přidělené kategorii
- Budování a udržování pevných a pozitivních vztahů s klíčovými dodavateli
- Efektivní a rychlé řešení reklamací a problémů s dodavateli
- Celní deklarace
- Řízení procesu ESG (Enviromental, Social, Governance) hodnocení dodavatelů
- Implementace nových technologií a nástrojů, které usnadní a zefektivní nákupní procesy
- Úzká spolupráce s odděleními napříč společností s cílem uspokojit interního zákazníka, poskytování informací a podpory ohledně dostupnosti a nákladů materiálů a surovin
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Minimálně středoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání výhodou)
- Praxe v oboru nákupu nebo logistice vítaná
- Znalost nákupních a dodavatelských procesů
- Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, pečlivost
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Dobrá znalost práce s počítačem (MS Office, SAP výhodou)
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (další jazyky výhodou)
- Řidičský průkaz skupiny B
Co vám můžeme nabídnout:
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Stabilní a silnou mezinárodní společnost
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Termín nástupu: dohodou
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com
Hledáme kolegu/yni na pozici:
Specialista/ka automatizace
Hlavní zodpovědnosti a činnosti:
- Údržba a softwarové úpravy řídicích systémů Alspa a PCS7, včetně parametrizace a uchovávání záložních softwarů průmyslových informačních systémů
- Zajištění provozu klimatizací pro řídicí počítače a modifikace či tvorba nových částí softwarů řídicích systémů
- Spoluúčast na projektování, oživení a optimalizaci zařízení, včetně konfigurace a diagnostiky interface (OPC komunikace, ITOT infrastruktura)
- Vedení dokumentace k řídicím systémům a zaškolování pracovníků
- Dodržování IMS dokumentace dle ČSN ISO 9001:2001 a ČSN ISO 14001
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- VŠ vzdělání se zaměřením na průmyslové automatizační technologie a informatiku
- Vysoce kooperativní osobnost s výbornými analytickými a organizačními schopnostmi a strukturovaným myšlením
- Vysoká míra flexibility (pohotovostní služby), schopnost práce v prostředí mezinárodní korporace
- Ochota zapojovat se do lokálních mezinárodních projektů, případně do projektů na úrovni regionu
- Plynulá komunikace v angličtině
- Odborná způsobilost dle §5 dle NV 194/2022, řidičský průkaz sk. B
- Zájem o vzdělávání v oboru a odborný růst
- Praxe ve výrobním závodě – výhodou
Co vám můžeme nabídnout:
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Stabilní a silnou mezinárodní společnost
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Termín nástupu: dohodou
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com
Hledáme kolegu/yni na pozici:
Technik/čka údržby - inspektor/ka
Hlavní zodpovědnosti a činnosti:
- Provádění kontrol technického stavu budov, stavebních a ocelových konstrukcí, technologických zařízení závodu formou pravidelných prohlídek
- Příprava celoročního plánu inspekcí a měření po jednotlivých týdnech
- Analýza dat, vyhodnocování trendů, identifikace zvýšeného rizika poruch zařízení
- Zadávání požadavků na opravu (notifikací) s důrazem na klíčová výrobní zařízení
- Administrace činností preventivní údržby v prostředí SAP a aplikace nástrojů preventivní údržby skupiny Holcim
- Provádění diagnostických měření (vibrace, teploty, tribologie, geometrie, NDT aj.)
- Vytváření a správa technické dokumentace v souladu s metodikou skupiny Holcim
- Řízení činností externích dodavatelů v souladu s pravidly BOZP skupiny Holcim
- Zajištění povinných revizí vyhrazených technických zařízení
- Návrhy preventivních opatření k eliminaci poruch technologie závodu
- Pravidelná pohotovostní služba mimo běžnou pracovní dobu
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ vzdělání technického zaměření
- Znalost AJ na komunikační úrovni (úroveň B1)
- Plánovací a organizační schopnosti, schopnost zvládat více úkolů najednou
- Otevřená komunikace a týmová spolupráce
- Schopnost identifikovat problémy, analyzovat příčiny a navrhovat řešení
- Ochota absolvovat odborné vzdělávací programy skupiny Holcim
- Znalost MS Office
- Řidičský průkaz skup. B
Co vám můžeme nabídnout:
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Stabilní a silnou mezinárodní společnost
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Termín nástupu: dohodou
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: lenka.holubova@holcim.com
Hledáme kolegu/yni na pozici:
Technik/čka údržby - přípravář/ka
Hlavní zodpovědnosti a činnosti:
- Příprava, plánování oprav a úprav technologických zařízení závodu
- Administrace činností mechanické údržby v prostředí SAP
- Příprava plánu a rozpočtu roční odstávky závodu
- Vytváření a správa technické dokumentace v souladu s metodikou skupiny Holcim
- Příprava pracovních a bezpečnostních postupů pro provádění mechanické údržby v souladu s pravidly BOZP skupiny Holcim
- Návrhy preventivních opatření k eliminaci poruch technologie závodu
- Příprava, plánování a poptávková řízení činností externích dodavatelů
- Spolupráce na realizaci investičních projektů závodu
- Efektivní plánování skladových zásob náhradních dílů
- Pravidelná pohotovostní služba mimo běžnou pracovní dobu
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ vzdělání technického zaměření (nejlépe strojírenské)
- Znalost AJ na komunikační úrovni (úroveň B1)
- Plánovací a organizační schopnosti, schopnost zvládat více úkolů najednou
- Otevřená komunikační a týmová spolupráce
- Schopnost identifikovat problémy, analyzovat příčiny, navrhovat řešení a implementovat opatření
- Ochota absolvovat odborné vzdělávací programy skupiny Holcim
- Znalost MS Office
- Řidičský průkaz skup. B
Co vám můžeme nabídnout:
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Stabilní a silnou mezinárodní společnost
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Termín nástupu: dohodou
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: lenka.holubova@holcim.com
Hledáme kolegu/yni na pozici:
Strojník/ice pracovních strojů
Hlavní zodpovědnosti a činnosti:
- řízení a obsluha sklápěcího vozidla
- směnný provoz
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- zkušenosti alespoň 1 rok na obdobné pozici
- minimální vzdělání - vyučen
- řid. průkaz sk. C + profesní průkaz
- výhodou - strojnický průkaz
Co vám můžeme nabídnout:
- Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
- Smysluplnou práci, za kterou uvidíte její výsledky
- možnost rozšíření kvalifikace o další stroje (buldozer, bagr, drtič, zemní vrtačka)
- Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)
Termín nástupu: dohodou
Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com