Volné pracovní pozice

Holcim Česko je členem skupiny Holcim, světové jedničky v inovativních a udržitelných stavebních řešeních. Naší vizí je stát se společností s nulovým dopadem na životní prostředí. Chceme v souladu s principy udržitelného rozvoje dodávat nízkouhlíkové produkty a řešení.

Daňový/á specialista/ka

Hledáme kolegu/yni na pozici:

Daňový/á specialista/ka

Hlavní zodpovědnosti a činnosti:

  • Daňová dokumentace a reporty
  • Strategie daňové optimalizace a příprava finančních reportů a dokumentací pro interní a externí účely
  • Spolupráce s externím daňovým poradcem
  • Práce s ERP systémy a softwary pro zpracování dat
  • Podílení se na správě pozemků společnosti
  • Sledování a interpretace daňové legislativy
  • Daňové audity a spolupráce s externími auditory
  • Analýza daňového plánování

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ/ VŠ – ekonomického směru (účetnictví, daně)
  • Angličtina – psaná, mluvená forma na úrovni středně pokročilé
  • Zkušenost s ERP (SAP) a daň. software/ portály
  • Praxe v oboru

Co vám můžeme nabídnout:

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Stabilní a silnou mezinárodní společnost
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Termín nástupu: dohodou

Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com

Geocycle specialista využití zdrojů

Do týmu Geocycle hledáme Specialista využití zdrojů. 

Co vás čeká

  • Zabezpečení alternativních paliv a materiálů pro výrobu slínku v souladu s legislativními povinnostmi
  • Navrhování, vedení, podílení se na implementaci rozvojových projektů a technických řešení pro příjem, skladování a dávkování alternativních paliv.
  • Rozvíjení obchodních příležitostí a vedení obchodních případů v oblasti alternativních zdrojů od identifikace příležitosti po implementaci běžné obchodní spolupráce včetně příslušné administrace.
  • Zajišťování komunikace a osvěty v oblasti cirkulární ekonomiky, propagace co-processingu jako optimálního způsobu využití odpadů
  • Komunikace externí: komunikuje s obchodními partnery a podpůrnými organizacemi (odpadářskými firmami, původci odpadů, dopravci, zpracovateli odpadů/materiálů, laboratořemi, úřady).
  • Komunikace interní: v rámci běžné obchodní agendy i projektů komunikuje se všemi zainteresovanými odděleními (zej. HSE, Výroba, Kvalita, Proces) a to jak v rámci cementárny tak i dalších úrovní organizace

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Vysokoškolské vzdělání (nejlépe technického / ekonomického / přírodovědného směru)
  • Praxi na obdobné pozici
  • Velmi dobrá znalost anglického jazyka
  • Dobrá orientace na trhu odpadů
  • Znalost odpadářské legislativy výhodou
  • Dobrá znalost práce na PC v MS Office (zej. Excel) a v SAPu
  • Znalost projektového řízení výhodou
  • Komunikační, argumentační a organizační dovednosti.
  • Obchodně analytické schopnosti

Co vám můžeme nabídnout

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Stabilní a silnou mezinárodní společnost, která nabízí spoustu příležitostí k rozvoji
  • Smysluplnou práci, za kterou když se ohlédnete, uvidíte její výsledky
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, roční bonusy, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Termín nástupu: dohodou 

Strukturovaný životopis zašlete na e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com

Specialista/ka komunikace

Hledáme kolegu/yni na pozici:

Specialista/ka komunikace

Hlavní zodpovědnosti a činnosti:

  • Budete hlavním partnerem v komunikaci za společnost Holcim ČR
  • Budete nastavovat, udržovat a rozvíjet vztahy a komunikaci s vládními i nevládními organizacemi, interními a externími klienty (media, klienti i naši zaměstnanci)
  • Budete se starat o udržování vztahů s tiskem, o tvorbu obsahu a prezentaci společnosti v sociálních médiích (FB, IG, LinkedIn, intranet a externí webové stránky), na veletrzích či výstavách. Budete naší společnost zastupovat, společně s odd. marketingu na eventech.
  • Vytváření firemních prezentací v anglickém a českém jazyce bude také součástí práce, včetně vytváření obsahu a komunikace tváří společnosti
  • Ve spolupráci s oddělením marketingu budete organizovat firemní akce pro zákazníky i zaměstnance
  • Ve spolupráci s Vaším nadřízeným (generálním ředitelem Holcim ČR) budete řídit a administrovat sponzoringové aktivity naší společnosti
  • Společně s HR oddělením budete pracovat na tvorbě strategie a obsahu značky zaměstnavatele

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu
  • Zkušenosti z oblasti PR a marketingu v mezinárodní společnosti
  • Znalost mediálního prostředí a sociálních sítí
  • Znalost anglického jazyka na výborné úrovni
  • Proaktivita, tah na branku, drive, pozitivní energie a kreativita Vám pomohou k výbornému uchopení a k rozvoji pozice
  • Bez vynikajících komunikačních a interpersonálních schopnosti to nepůjde
  • Výborná znalost českého jazyka
  • Schopnost vytvářet news eventy a story zajímavé pro media a rozvíjející brand společnosti
  • Příjemné vystupování s citem pro posluchače
  • Uživatelské znalosti práce s PC
  • Řidičský průkaz skupiny B

Co vám můžeme nabídnout:

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Stabilní a silnou mezinárodní společnost
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Termín nástupu: dohodou

Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com

Inženýr/ka kvality Junior

Hledáme kolegu/yni na pozici:

Inženýr/ka kvality - Trainee

Hlavní zodpovědnosti a činnosti: 

  • Analýza dat a jejich statistické vyhodnocování
  • Optimalizace kvalitativních parametrů a procesů
  • Denní kontrola a vyhodnocování kvality během procesu výroby
  • Spolupráce s vedoucím laboratoře při zavádění nových metod a přístrojů
  • Spolupráce s ostatními útvary při řešení úkolů/projektů
  • Spolupráce s externími partnery v technickém centru
  • Návrhy na zlepšení kvality, na optimalizaci nákladů laboratoře
  • Správa dokumentace systému IMS
  • Interní audity IMS a inventury na základě požadavků interních koordinátorů

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Minimálně SŠ vzdělání (nejlépe chemického zaměření) VŠ výhodou
  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • Znalost práce v Excelu a v SAPu výhodou
  • Zkušenosti s projektovým řízením výhodou
  • Komunikační, organizační a analytické schopnosti

Co vám můžeme nabídnout:

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Stabilní a silnou mezinárodní společnost
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Termín nástupu: dohodou

Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: lenka.holubova@holcim.com

Nákupčí

Hledáme kolegu/yni na pozici:

Nákupčí

Hlavní zodpovědnosti a činnosti:

  • Zajištění a objednávání materiálů, surovin a služeb za co nejvýhodnějších/optimálních podmínek
  • Správa elektronické evidence a archivace nákupních smluv
  • Vyhledávání a hodnocení nových dodavatelů, včetně sjednávání smluvních podmínek a cen v přidělené kategorii
  • Budování a udržování pevných a pozitivních vztahů s klíčovými dodavateli
  • Efektivní a rychlé řešení reklamací a problémů s dodavateli
  • Celní deklarace
  • Řízení procesu ESG (Enviromental, Social, Governance) hodnocení dodavatelů
  • Implementace nových technologií a nástrojů, které usnadní a zefektivní nákupní procesy
  • Úzká spolupráce s odděleními napříč společností s cílem uspokojit interního zákazníka, poskytování informací a podpory ohledně dostupnosti a nákladů materiálů a surovin

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Minimálně středoškolské vzdělání (vysokoškolské vzdělání výhodou)
  • Praxe v oboru nákupu nebo logistice vítaná
  • Znalost nákupních a dodavatelských procesů
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, pečlivost
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Dobrá znalost práce s počítačem (MS Office, SAP výhodou)
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (další jazyky výhodou)
  • Řidičský průkaz skupiny B

Co vám můžeme nabídnout:

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Stabilní a silnou mezinárodní společnost
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Termín nástupu: dohodou

Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com

Specialista/ka automatizace

Hledáme kolegu/yni na pozici:

Specialista/ka automatizace

Hlavní zodpovědnosti a činnosti:

  • Údržba a softwarové úpravy řídicích systémů Alspa a PCS7, včetně parametrizace a uchovávání záložních softwarů průmyslových informačních systémů
  • Zajištění provozu klimatizací pro řídicí počítače a modifikace či tvorba nových částí softwarů řídicích systémů
  • Spoluúčast na projektování, oživení a optimalizaci zařízení, včetně konfigurace a diagnostiky interface (OPC komunikace, ITOT infrastruktura)
  • Vedení dokumentace k řídicím systémům a zaškolování pracovníků
  • Dodržování IMS dokumentace dle ČSN ISO 9001:2001 a ČSN ISO 14001

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • VŠ vzdělání se zaměřením na průmyslové automatizační technologie a informatiku
  • Vysoce kooperativní osobnost s výbornými analytickými a organizačními schopnostmi a strukturovaným myšlením
  • Vysoká míra flexibility (pohotovostní služby), schopnost práce v prostředí mezinárodní korporace
  • Ochota zapojovat se do lokálních mezinárodních projektů, případně do projektů na úrovni regionu
  • Plynulá komunikace v angličtině 
  • Odborná způsobilost dle §5 dle NV 194/2022, řidičský průkaz sk. B
  • Zájem o vzdělávání v oboru a odborný růst
  • Praxe ve výrobním závodě – výhodou

Co vám můžeme nabídnout:

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Stabilní a silnou mezinárodní společnost
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Termín nástupu: dohodou

Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com

Technik/čka údržby - inspektor/ka

Hledáme kolegu/yni na pozici:

Technik/čka údržby - inspektor/ka

Hlavní zodpovědnosti a činnosti:

  • Provádění kontrol technického stavu budov, stavebních a ocelových konstrukcí, technologických zařízení závodu formou pravidelných prohlídek
  • Příprava celoročního plánu inspekcí a měření po jednotlivých týdnech 
  • Analýza dat, vyhodnocování trendů, identifikace zvýšeného rizika poruch zařízení
  • Zadávání požadavků na opravu (notifikací) s důrazem na klíčová výrobní zařízení
  • Administrace činností preventivní údržby v prostředí SAP a aplikace nástrojů preventivní údržby skupiny Holcim 
  • Provádění diagnostických měření (vibrace, teploty, tribologie, geometrie, NDT aj.)
  • Vytváření a správa technické dokumentace v souladu s metodikou skupiny Holcim 
  • Řízení činností externích dodavatelů v souladu s pravidly BOZP skupiny Holcim
  • Zajištění povinných revizí vyhrazených technických zařízení 
  • Návrhy preventivních opatření k eliminaci poruch technologie závodu
  • Pravidelná pohotovostní služba mimo běžnou pracovní dobu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ vzdělání technického zaměření 
  • Znalost AJ na komunikační úrovni (úroveň B1)
  • Plánovací a organizační schopnosti, schopnost zvládat více úkolů najednou
  • Otevřená komunikace a týmová spolupráce
  • Schopnost identifikovat problémy, analyzovat příčiny a navrhovat řešení
  • Ochota absolvovat odborné vzdělávací programy skupiny Holcim
  • Znalost MS Office
  • Řidičský průkaz skup. B

Co vám můžeme nabídnout:

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Stabilní a silnou mezinárodní společnost
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Termín nástupu: dohodou

Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: lenka.holubova@holcim.com

Technik/čka údržby - přípravář/ka

Hledáme kolegu/yni na pozici:

Technik/čka údržby - přípravář/ka

Hlavní zodpovědnosti a činnosti:

  • Příprava, plánování oprav a úprav technologických zařízení závodu
  • Administrace činností mechanické údržby v prostředí SAP 
  • Příprava plánu a rozpočtu roční odstávky závodu
  • Vytváření a správa technické dokumentace v souladu s metodikou skupiny Holcim 
  • Příprava pracovních a bezpečnostních postupů pro provádění mechanické údržby v souladu s pravidly BOZP skupiny Holcim 
  • Návrhy preventivních opatření k eliminaci poruch technologie závodu
  • Příprava, plánování a poptávková řízení činností externích dodavatelů
  • Spolupráce na realizaci investičních projektů závodu
  • Efektivní plánování skladových zásob náhradních dílů
  • Pravidelná pohotovostní služba mimo běžnou pracovní dobu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ vzdělání technického zaměření (nejlépe strojírenské)
  • Znalost AJ na komunikační úrovni (úroveň B1)
  • Plánovací a organizační schopnosti, schopnost zvládat více úkolů najednou
  • Otevřená komunikační a týmová spolupráce
  • Schopnost identifikovat problémy, analyzovat příčiny, navrhovat řešení a implementovat opatření
  • Ochota absolvovat odborné vzdělávací programy skupiny Holcim
  • Znalost MS Office
  • Řidičský průkaz skup. B

Co vám můžeme nabídnout:

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Stabilní a silnou mezinárodní společnost
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Termín nástupu: dohodou

Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: lenka.holubova@holcim.com

Strojník/ice pracovních strojů

Hledáme kolegu/yni na pozici:

Strojník/ice pracovních strojů

Hlavní zodpovědnosti a činnosti: 

  • řízení a obsluha sklápěcího vozidla 
  • směnný provoz

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • zkušenosti alespoň 1 rok na obdobné pozici
  • minimální vzdělání - vyučen
  • řid. průkaz sk. C + profesní průkaz
  • výhodou - strojnický průkaz

Co vám můžeme nabídnout:

  • Prima kolegy a firemní kulturu založenou na přátelských vztazích
  • Smysluplnou práci, za kterou uvidíte její výsledky 
  • možnost rozšíření kvalifikace o další stroje (buldozer, bagr, drtič, zemní vrtačka)
  • Dobré mzdové ohodnocení a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, dotovaná strava na pracovišti, příspěvek na zdraví, kulturu či sport, příspěvek na penzijní připojištění, fyzioterapie a fyzioterapeutické zázemí v místě pracoviště, zdravotní balíčky pro zaměstnance, na podzim a v zimě ovoce na pracovišti, zaměstnanecké akce s kolegy atd.)

Termín nástupu: dohodou

Strukturovaný životopis s průvodním dopisem zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu: petra.karivova@holcim.com